sobota, 10 stycznia 2015

Ja, Donna. Z pamiętnika (6)

Pies Morski i Górski to Ja, Donna!


 Kocham morze i góry!!! Nie boję się wody i nie mam lęku wysokości. Uwielbiam się wspinać po skałkach. Tutaj jest jedno i drugie. 


Myślałam, że moglibyśmy tu zamieszkać, ale mówią, że jest bardzo drogo i nie stać nas na dom w takim miejscu... Ono się nazywa Cap Ferrat. Szkoda. Nawet samochodów jest tu niewiele. Trochę za mało psów. Ale poza tym super!


A z tym brakiem lęku wysokości to było tak, że wyszłam na parapet na 4 piętrze. Zewnętrzny. Bo chciałam przeskoczyć do Wandalka, który był na balkonie. Mama się bardzo przeraziła i potem mi tłumaczyła, że mogłam spaść i umrzeć. Ale ja byłam ostrożna. I nic mi się nie stało!


Tutaj też bywa niebezpiecznie, jak jest sztorm. Kiedyś zginęli tu ludzie i psy!
To jest FASCYNUJĄCE miejsce. Możemy biegać, wąchać, bawić się. Dlaczego w domu nie ma takich skał i morza?  A pupkę mam ładną, prawda? 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz