sobota, 17 stycznia 2015

Ja, Donna. Z pamiętnika (8)

 


Kim chcę być, gdy dorosnę?
Najbardziej chciałabym być bibliotekarką. Uwielbiam książki! Najchętniej czytam te z biblioteki. Są ciekawe i tak ładnie pachną. 
Czytam bardzo uważnie. Moje ulubione to "Marianna i barbarzyńcy" oraz "Przekleństwa niewinności". Tę ostatnią przeczytałyśmy razem z Luną, ale o niej będzie potem, bo na razie jeszcze jej nie ma na świecie!
Mama się gniewała o to czytanie, ale jej wytłumaczyłam, że to książka o nas, o dziewczynkach, którym na nic nie pozwalano, tylko musiały siedzieć w domu. No i jak to się źle skończyło!!! 

 
Mogłabym też być pomywaczką. Zawsze sprawdzam naczynia przed włączeniem zmywarki. Żeby się nie zapchała. 
A na razie jestem fotomodelką. Ładnie mi w turkusie, prawda? 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz